.

.

czwartek, 11 czerwca 2015

Protokoły mędrców Syjonu - XXIV


UMOCNIENIE PODSTAW DYNASTII KRÓLA DAWIDA

1. Przejdę obecnie do sprawy umocnienia podstaw dynastii króla Dawida na ostatniej warstwie ziemi.

2. Będzie polegało to przede wszystkim na tym, co zawierało w sobie siłę niezbędną do utrzymania przez mędrców naszych kierownictwa spraw wszechświatowych do kierowania kształceniem myśli całej ludzkości.

PRZYSPOSOBIENIE KRÓLA

3. Kilku członków nasienia Dawidowego będzie przysposabiało królów, kierując się nie prawem dziedzictwa, lecz wybitnymi zdolnościami. Ci będą wtajemniczali króla w najtajniejsze szczegóły polityki i w plany rządów tak jednak, by nikt nie poznał ich tajemnic. Postępowanie podobne będzie miało na celu zaznaczenie wobec wszystkich, że rządy nie mogą być powierzane nikomu nie wtajemniczonemu w arkana sztuki rządzenia.

4. Tylko takim osobom będzie wykładane praktyczne zastosowanie wymienionych planów przez porównywanie wielowiekowych doświadczeń. Wszelkie obserwacje nad drogami ekonomiczno-politycznymi oraz nad naukami społecznymi, słowem - całkowity duch praw ustalony w sposób niewzruszony przez samą naturę dla uregulowania stosunków ludzkich.

USUWANIE BEZPOŚREDNICH NASTĘPCÓW

5. Następcy bezpośredni często będą usuwani od tronu o ile w okresie nauki ujawnią lekkomyślność, słabość charakteru lub inne zgubne dla władzy cechy wytwarzające niezdolność rządzenia, a same przez się zgubne dla celów królowania.

6. Jedynie osoby bezwzględnie odpowiednie do stanowczego a czasem okrutnego lecz niezachwianego sprawowania rządów otrzymają ich ster od mędrców naszych.

7. W razie przejawienia upadku woli lub innych ujemnych cech, królowie winni będą - w myśl prawa - oddawać rządy do innych odpowiednich rąk.

8. Plany działań królewskich w chwili bieżącej a tym bardziej plany przyszłe nie będą znane nawet dla tych, którzy będą nazywani najbliższymi doradcami króla.

KRÓL ŻYDOWSKI

9. Jedynie Król i trzej wtajemniczający go będą znali przyszłość.

10. W osobie króla rządzącego z niewzruszoną siła sobą i ludzkością, wszyscy będą widzieli niejako los i jego drogi niewiadome. Nikt nie będzie wiedział co chce osiągnąć król przez rozporządzenia swoje, a więc nikt też nie będzie śmiał zagrodzić drogi do niewiadomego.

11. Naturalnie koniecznym jest, żeby zdolności umysłowe króla odpowiadały większości planów tu określonych. Oto dlaczego król będzie mógł objąć rządy a nie inaczej jak po zbadaniu umysłowości przez wymienionych mędrców.

12. Żeby naród znał i kochał swego króla koniecznym jest, by władca przemawiał publicznie do narodu. Doprowadzi to do niezbędnego połączenia dwóch sił rozdzielonych obecnie przez nas przy pomocy terroru.

13. Terror ten był do pewnego czasu dla nas niezbędny, by te rozdzielone siły poddały się naszej władzy.

NIESKAZITELNOŚĆ MORALNA KRÓLA ŻYDOWSKIEGO

14. Król żydowski nie może ulegać władzy swych namiętności a zwłaszcza lubieżności. Żadna z właściwości jego charakteru nie może pozwolić na panowanie instynktów zwierzęcych nad umysłem. Lubieżność najwięcej osłabia zdolności umysłowe i zaciemnia jasność poglądów zwracając myśli w kierunku najgorszej zwierzęcej strony działań ludzkich.

15. Punkt oparcia ludzkości jakim będzie władca wszechświata ze świętego nasienia Dawidowego, winien złożyć swemu ludowi w ofierze wszelkie skłonności osobiste.

16. Władca nasz musi być pod każdym względem bez zarzutu.
________________________________________

Edycja, kompilacja i uzupełnienie: Czarny Żmij